فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

سوالات متداول

چگونه میتوانم به سایت شما اعتماد کنم و خرید کنم؟
سایت فروش 247  دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. دارای مجوز از انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و نشان ملی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد . برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد ها از جعلی نبودن آنها اطمینان پیدا کنید.
کالایی را میخواهم اما در سایت شما نیست باید چیکار کنم؟
شما میتوانید کالای مورد نظر را در قسمت ارتباط با ما بگویید و ما برای راحتی کار شما در سایت قرار دهیم.
 

آیا برای خرید باید در سایت عضو شوم؟
بدون عضویت و به صورت مهمان هم خرید امکان پذیر است و برای تکمیل مراحل بعدی باید اطلاعات شخصی خود  را تکمیل نمایید.
·        اما با عضویت در سایت می توانید:
·        سریع تر و ساده تر خرید کنید
·        به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید
·        لیست علاقه مندی های خود را بسازید
·        از طریق پیامک در جریان فروش های ویژه و محصولات جدید قرار گیرید
 
 

حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و شماره همراه من وجود دارد؟

بله ، برای تغییر مشخصات خود اول باید با وارد کردن شماره همراه و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید ، سپس با زدن روی کلید تنظیمات می توانید شماره تلفن یا سایر مشخصات خود را تغییر دهید .

توجه کنید که پس از تغییر شماره تلفن باید کد فعال سازی ارسال شده را وارد کنید تا حساب کاربری شما فعال شود .

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
بله ، با ورود به صفحه حساب کاربری و سپس با انتخاب گزینه "سفارش‌های من" کلیک کنید تا لیست خرید های شما نمایش  داده ‏شود.

آیا می‌‏توانم کالایی را در حساب کاربری خود ذخیره کنم تا در آینده کالا را خریداری کنم ؟
بله ، در صفحه جزئیات کالا با زدن روی گزینه ذخیره کالا ، می توانید کالا را در حساب کاربری خود ذخیره نمایید تا در آینده بتوانید براحتی انتخاب های خود را به سبد خرید منتقل کنید .


ثبت و پیگیری سفارش

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با سایت تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش،ثبت سفارش شما تحت عنوان سفارش شما ثبت شد از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و با وارد کردن شماره تماس و ایمیل به درستی در زمان ثبت سفارش،از وضعیت سفارش خود در هر لحظه باخبر می شوید.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
با تماس با بخش پشتیبانی فروش 247 می توانید از کمک مشاورین ما برای خرید بهترین انتخاب بهرمند شوید .

با استفاده از کارت کدام بانک می توانم هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کنم ؟
شما از طریق کلیه کارت های بانکی عضو شتاب میتوانید هزینه سفارش خود را پرداخت نمایید .

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فروش 247 خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله ، در هنگام پر کردن مشخصات تحویل گیرنده می توانید اطلاعات شخص دیگری را وارد نمایید . توجه کنید در صورت پرداخت آنلاین شخص گیرنده با نمایش کارت ملی خود قادر به تحویل کالا خواهد بود .

سفارش من کجاست ؟
جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود با انتخاب گزینه "فهرست سفارش های ثبت شده" در صفحۀ باز شده لیست تمامی سفارشات شما موجود است که برای هر سفارش ستونی به نام «وضعیت سفارش» وجود دارد. در این ستون وضعیت هر کالا از زمان تایید سفارش تا زمان تحویل، قابل مشاهده است.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.