فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

تصاویر جدیدی از گوگل پیکسل 3 ایکس ال منتشر شد

 

تصاویری از گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، پرچمدار بعدی گوگل به‌صورت غیررسمی و همراه با قاب منتشر شده است که تاییدکننده‌ی گزارش‌ها و شایعه‌های قبلی در مورد طراحی آن است.

همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال گوگل با صفحه نمایش ۵.۳ و ۶.۲ اینچی رونمایی خواهند شد.

براساس تصاویر غیررسمی، گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، به همراه بریدگی بالای نمایشگر و نسبت تصویر ۱۹:۹ به بازار عرضه خواهد شد. در خبرهای قبلی هم گفته شده بود که پیکسل ۳ ایکس ال گوگل با نمایشگر اولد ال جی به همراه بریدگی راهی بازار می‌شود. نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی ۸۵ درصد است. با توجه به ابعاد بریدگی بالای نمایشگر انتظار می‌رود که گوگل پیکسل ۳ ایکس ال از ماژول دوربین دوگانه بهره ببرد؛ ولی تصاویر جدید نشان می‌دهند که در پنل پشتی گوشی تنها یک لنز دوربین قرار دارد. پیش از این نیز در خبرهای قبلی آمده بود که گوگل پیکسل ۳ ایکس ال از دوربین دوگانه برخوردار نیست.با توجه به برچسب بالای قیمت پرچمدار بعدی Google، هنوز معلوم نیست که غول جستجو چگونه می‌خواهد علت استفاده از ماژول تک لنزی برای دوربین اصلی گوشی در پنل پشتی را توجیه کند. البته نباید فراموش کنیم که نرم‌افزار تصویربرداری گوگل در گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ۲، از نظر کیفیت بر بسیاری از دوربین‌های گوشی های رقیب برتری داشته است و توانسته از آنها پیشی بگیرد. با این وجود، با توجه به اینکه موج جدیدی از دوربین‌های سه‌گانه در بازار توسط شرکت‌های مختلف معرفی می‌شود، گوشی‌های سری پیکسل ۳ از جریان بازار عقب خواهند ماند. در تصاویر لورفته نمی‌توان گوشی گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را از تمامی زوایا مشاهده کرد، ولی با توجه به آنچه قابل رویت است، اسپیکرهای استریو در پنل جلویی گوشی قرار دارند. هم‌چنین بعید است که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری که سال گذشته از گوشی‌های اندرویدی گوگل حذف شد، دوباره در پرچمدار بعدی اضافه شود.

با توجه به تصاویر، سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل در زیر فلاش LED دوگانه در پنل پشتی قابل رویت است. همچنین کلید روشن و خاموش کردن و دکمه‌ی تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار دارد. انتظار میرود Pixel 3 و Pixel 3 XL اوایل ماه اکتبر (‌اواخر مهرماه) در رویدادی بزرگ رونمایی شوند و یک ماه پس از رونمایی به بازار عرضه شوند. 

منبع: زومیت