فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

تغییرات جدید اپلیکیشن شاد نسخه 2.6.3

با فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس در سال 99 و با توجه به این که همچنان احتمال ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد، آموزش و پرورش تصمیم گرفت تا با فراهم کردن بستری برای آموزش از راه دور، عقب افتادن روند آموزش دروس را جبران کند. در این روش کلاس های درس به صورت آنلاین و از طریق نرم افزاری با عنوان اپلیکیشن شاد  برگزار شده و دانش آموزان موظف اند طبق برنامه زمانی که مدارس برای آن ها تنظیم کرده اند، در گروه مربوطه حاضر باشند، چرا که در غیر این صورت برای آن ها غیبت ثبت خواهد شد. برای این که دانش آموزان و معلمان بتوانند از این برنامه استفاده نمایند، لازم است با دانلود نسخه جدید برنامه شاد، اقدام به یادگیری نحوه ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش نموده تا مشکلی در روند آموزش دانش آموزان و همچنین برگزاری امتحانات در برنامه شاد ایجاد نشود.

سیستم عامل مورد نیاز برای استفاده از برنامه شاد، اندروید با نسخه 4.4 به بالا می باشد و به زودی اپلیکیشن شاد نسخه ios این نرم افزار نیز راه اندازی می گردد.

راهنمای ثبت نام و ورود به گروه های کلاسی در اپلیکیشن شاد نسخه 2.6.3

1- پس از وارد شدن به اپلیکیشن شاد، در صفحه اول دکمه “ورود به برنامه” را بفشارید.

2- در صفحه پیش رو، شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی کلید “ورود” کلیک کنید.

3- پس از ثبت کد فعال سازی که به شماره شما ارسال شد، دکمه “ورود” را فشار دهید تا به صفحه زیر هدایت شوید. در این بخش می بایست نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.

4- پس از ورود به برنامه، در صورتی که با صفحه احراز هویت در سامانه شاد مواجه شوید، می بایست روی گزینه “احراز هویت” کلیک کنید و در غیر این صورت، در بخش سرویس ها، گزینه “ورود به مدرسه من” را انتخاب نمایید.

5- پس از انتخاب و ورود به بخش سرویس ها بایستی گزینه “ورود به مدرسه من” را برگزینید.

6- در مرحله بعد بر روی آیکون “افزودن کاربر” کلیک کنید.

7- سپس می بایست به انتخاب نقش خود از میان سه گزینه “مدیر” ، “معلم” و “دانش آموز”بپردازید.

8- پس از این مرحله، در صفحه ای که برای ورود مدیران و معلمان به برنامه شاد نشان داده می شود، مسئولان آموزشی باید کد ملی خود را وارد کنند تا اطلاعات مربوط به آن ها نمایان گردد همچنین برای دانش آموزان عزیز نیز، به همین صورت امکان ورود به حساب کاربری فراهم می گردد.

9- به منظور انجام مراحل احراز هویت خود می بایست کد ملی خود را در بخش مربوطه وارد نموده و کلید “تایید” را بفشارید.

سال تولد خود را ثبت کرده و روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

10-ماه تولد خود را وارد نمایید و مجددا روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

11- به عنوان آخرین مرحله از احراز هویت خود، روز تولد خود را وارد نموده و سپس کلید “تایید” را بفشارید.

12- چنانچه ثبت نام شما در اپلیکیشن شاد با موفقیت انجام شود، اپلیکیشن پیغام “احراز هویت با موفقیت انجام شد” روبه رو می شوید که با کلیک روی عبارت“باشه”، لیست کلاس ها برایتان نمایش داده می شود.

در صورتی که پس از انجام تمامی موارد فوق، با پیغام “اطلاعات وارد شده معتبر نیست” مواجه شدید، لازم است از مدیر خود بخواهید که اطلاعات ثبت شده شما در سامانه سناد را مجددا بررسی نماید.

چنانچه قبلا مراحل مربوط به احراز هویت خود را انجام داده باشید، با پیام “احراز هویت شما قبلا انجام شده است” مواجه خواهید شد که کافی است روی گزینه “باشه” کلیک کرده و از امکانات برنامه شاد بهره مند شوید. پس از تکمیل فرآیند احراز هویت، دانش آموزان به طور رسمی در سامانه شاد شناخته می شوند و گروه های درسی برای آن ها قابل مشاهده می باشند.