فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

آیفون

۹ موردی که باید در مورد خرید آیفون کارکرده بدانید

۹ موردی که باید در مورد خرید آیفون کارکرده بدانید

با توجه به گرونی بیش از اندازه گوشی های آیفون و علاقه مردم به استفاده از این گوشی ها منجر به خرید آیفون کارکرده در این روزها شده است و افراد مختلف برای پرداخت هزینه کمتر، دست به چنین اقدامی می‌زنند.

شنبه، 8 آذر ماه 1399 4,600 بازدید
22 ترفند اینستاگرام که باید بلد باشید (ویژه ios)

22 ترفند اینستاگرام که باید بلد باشید (ویژه ios)

اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای خود را به کاربران می‌دهد. 10 سال از انتشار نسخه اولیه اینستاگرام می‌گذرد و در این مدت اینستاگرام قابلیت‌های فراوانی به آن اضافه کرده است. در این مقاله قصد داریم تعدادی از ترفندهای کاربردی اینستاگرام را به شما معرفی کنیم، تا بیش‌ترین استفاده را از برنامه ببرید. برای راحتی شما، در 4 دسته به معرفی ترفندها می‌پردازیم.

جمعه، 2 خرداد ماه 1399 805 بازدید
چگونه سرعت آیفون خود را افزایش دهیم

چگونه سرعت آیفون خود را افزایش دهیم

سیستم‌عامل موبایل اپل در سال‌های اخیر بهینه‌تر از همیشه شده و کمتر پیش می‌آید کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر با مشکل کندی مواجه شوند. اگر هنوز با مشکل کاهش سرعت آیفون مواجه می‌شوید امکان دارد مشکل با چند راه‌حل ساده نرم‌افزاری برطرف شود. در این مقاله قصد داریم راهکارهای ساده‌ای را بیان کنیم تا سیستم‌عامل آی‌او‌اسی شما بهینه‌تر وبا سرعت بهتری اجرا شود.

سه شنبه، 2 اردیبهشت ماه 1399 467 بازدید
آیفون 9 اپل با دکمه ی هوم معرفی خواهد شد!

آیفون 9 اپل با دکمه ی هوم معرفی خواهد شد!

آخرین باری که شرکت اپل از دکمه هوم در آیفون های خود استفاده کرده بود به September 2017 بر میگردد ، زمانی که اپل آیفون 8 را معرفی کرده بود. از آن زمان به بعد شرکت اپل در تمام محصولات خود از نمایشگر تمام صفحه با بریدگی در بالای نمایشگر استفاده کرده است . اما شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت دکمه هوم به آیفون 9 در سال 2020 منتشر شده است.

پنج شنبه، 10 بهمن ماه 1398 295 بازدید
تفاوت ایرپاد و ایرپاد پرو چیست؟

تفاوت ایرپاد و ایرپاد پرو چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا به طور خلاصه دو هندزفری ایرپاد، ایرپاد دو و ایرپاد پرو شرکت اپل را با یکدیگر مقایسه کنیم. محصول های نامبرده جزو محبوب ترین هندزفری ها برای دوستداران کمپانی اپل هستند به ویژه در مدل جدید ایرپاد پرو با طراحی منحصر به فرد آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

سه شنبه، 14 آبان ماه 1398 2,346 بازدید