فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

10 ویژگی جدیدواقعیت افزوده (AR) در iOS 12 برای iPhone و iPad

شرکت اپل در بروز رسانی خود در iOS 12 از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده کرد تا بتواند همچنان پیشرو در عرصه تکنولوژی های بروز بماند. از این رو قابلیت هایی را در برروز رسانی جدید خود عرضه کرده است که در ادامه به 10 مورد از آن اشاره می گردد.

واقعیت افزوده

1- برنامه اندازه گیری 

برنامه Measure که جزو قابلیت های جدید اپل می باشد، برنامه ای جهت اندازه گیری بوده و تلاش شده است تا شما را از استفاده برنامه های مشابه آن بی نیاز کند.همچنین این برنامه قادر خواهد بود تا اجسام 3 بعدی را اندازه گیری کند.این برنامه در خصوص اندازه گیری ها،مشکلاتی نظیر خطای اندازه گیری دارد.

 

Multiplayer SwiftShot

2- بازی گیمر ها با یکدیگر

در این نسخه از iOS یک ویژگی جدید به نام اشتراک تجربه قرار داده شده است که بسیار مناسب برای بازی چند نفره می باشد. اپل این ویژگی را با استفاده از بازی Multiplayer SwiftShot برای توسعه دهندگان نشان داده است.  برنامه SwiftShot جهت ساخت بازی های واقعیت افزوده می باشد.

 در App Store ما شاهد بازی های بسیاری می باشیم که انتظار می رود با پیشرفت تکنولوژی واقعیت افزوده ،بازی ها به این سمت سوق پیدا کنند . همچنین اپل با قرار دادن قابلیت جدیدی که توضیح داده شد در تلاش بوده است تا توسعه دهندگان بازی را به این سمت سوق دهد.

 

tracking

3- تشخیص اشیا سه بعدی

با توجه به این قابلیت خیلی دور از انتظار نخواهدبود هنگامی که شما در موزه قرار دارید و آیفون خود را به سمت تصویر لئونارد داوینچی ببرید و در همان لحظه تمامی آثار او به صورت چرخ و فلکی از تصاویر برای شما نمایش داده شود. و یا با نگه داشتن دوربین آیفون خود بر روی پوستر یک فیلم تریلر آن برای شما نمایش داده شود.

 

4- بهبود ردیابی چهره 

هنگامی که شما از برنامه های AR مانند Snapchat، Messages و FaceTime استفاده می کنید، تمام فیلترهای واقعیت افزوده که می توانید استفاده کنید، در حال حاضر بهتر عمل می کنند، و سخت تر و سخت تر می شود گفت که چهره شما تحت هیچ چیز دیگری پنهان نمی شود.

 

 

5-بهره مندی از تجربیات مداوم

همانطور که در مورد 2 گفته شد، کابران می توانند از تجربیات یکدیگر بهره ببرند و به اشتراک بگذراند. همچنین می توانند تجربیات مستمر و مداوم داشته باشند. این بدان معنی است که شما می توانید در یک برنامه AR در یک زمان و مکان خاص کاری انجام دهید و فرد دیگری می تواند آن را در همان مکان بعد ببیند.

 

6- واقعی تر شدن اشیاء مجازی

اپل در تلاش بوده است تا با استفاده از تکنولوژی های روز و همچنین بهبود صفحه نمایش اشیا مجازی را واقعی تر جلوه دهد.

 

7- عملکرد AR Quick Look در برنامه های اپل

در iOS 12 یک فرمت فایل جدید USDZ وجود دارد که توسعه دهندگان را قادر می سازد محتوای مجازی را بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه که در سراسر اکوسیستم اپل پشتیبانی می شوند ایجاد کند. به عنوان مثال، شما می توانید از ویژگی "AR Quick Look" اپل در برنامه هایی مانند Mail، Messages و Safari استفاده کنید تا سریعا محتوای واقعیت افزوده و انیمیشن را مشاهده کنید و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنید. این بدان معنی است که شما می توانید برای خرید مبلمان منزل خود در وب سایت های فروشگاهی بدون نیاز به نصب برنامه های دیگر تمامی عملکرد های واقعیت افزوده را مشاهده ودریافت کنید.

انیموجی

8-افزایش تنوع Animoji

در بروز رسانی های جدید اپل ، تنوع Animoji  ها بیشتر شده است، اما این تنوع را در آیفون های  X, XS, XS Max, و XR بیشتر می توان دید.

 

9-بهبود رابط کاربری Animoji

رابط کاربری Animoji به نظر می رسد بهترشده است ،در iOS 11، یک انتخاب عمودی در سمت راست برای انتخاب Animoji خود در برنامه پیامها وجود داشت، اما در IOS 12، فقط می توانید به چپ یا راست ضربه بزنید. کشیدن نیز منو را گسترش می دهد تا همه ی آنها را در یک بار ببینید، در صورتی که چرخ فلک را دوست نداشته باشید. این نیز فقط برای آیفون X، XS، XS Max و XR استفاده می شود.

 

10-ایجاد  Animoji

با استفاده از برنامه مموجی میتوانید Animoji خودتان را بر اساس رنگ پوست،حالت مو،حالت چهره،سن،حالت چشم وابرو،بینی،گوش،عینک،کلاه و... ایجاد کرده و از آن استفاده کنید.

 

منبع: