فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

25 نفر از تاثیرگذارترین افراد در بازاریابی دیجیتال در سال 2019

امروزه بازاریابی دیجیتالی یکی از بزرگترین موضوعات در سطح دنیا است. ممکن است به نظر غیرممکن باشد که با محیط در حال تغییر و درک آخرین راهکارهای دیجیتال برای رشد کسب و کار با هم برخورد کنید. اما... راه ساده ای برای یادگیری آنچه در بازار کار عملی ست، وجود دارد.هم سو شدن با بزرگترین متخصصان بازاریابی یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از داشتن موفق ترین استراتژی‌های کسب و کار شماست. بنا به همین دلیل ما لیست 25 نفر از تاثیرگذارترین افراد در صنعت بازاریابی دیجیتال در سال 2019 را گردآوری کرده ایم.

 

1- نیل پاتل (Neil Patel – Quick sprout)

دیجیتال مارکتینگ

در زمینه بهینه سازی موتورها‌ی جستجوگر (SEO)، اولین اسمی که به ذهن می رسد نام نیل پاتل است.

نیل پاتل یک رهبر در آموزش SEO است که به طور مداوم روز به روز محتوای شگفت انگیزی را به نمایش می گذارد. او به عنوان یکی از 10 بازاریاب برترآنلاین توسط مجله Forbes (یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان) معرفی شده است که برای برداشتن محدودیت استراتژی‌های کسب و کارآنلاین با SEO تلاش می‌کند. با کسب و کارهایی  که او ساخته است شروع میکنیم. او نه تنها بنیانگذار Crazy Egg, Hello Bar, KISSmetrics است، بلکه به رشد اقتصادی کسب و کار‌هایی مانند Amazon, GM, HP, NBC نیز کمک کرده است. اگر با این اطلاعات بلافاصله با نیل پانل هم سو نشده اید به ادامه مطلب توجه کنید. او به عنوان یکی از 100 کارآفرین برتر در سن 30 سالگی توسط پرزیدنت اوباما و یکی از 100 کارآفرین برتر در سن کمتر از 35 سالگی توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است. نیل پاتل را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

2- رایان دایس (Ryan Deiss) – بازاریابی دیجیتال  

ایجاد موثرترین سیستم‌ها در صنعت بازاریابی دیجیتال

اگر تا به حال نام رایان دایس نشنیده اید، قطعا چیز مهمی را از دست داده‌اید. او به دلیل داشتن یک تیم قوی روش بازاریابی دیجیتالی مخصوص به خودش را ایجاد کرده است و نتایج آن را تایید می‌کند. او سازنده روش "بهینه‌سازی ارزش مشتری" است که پس از گذشت زمان ثابت شده‌است که این روش با داشتن نتایج قوی تلاش می‌کند تاهر نوع کسب و کاری به صورت آنلاین موفق شود. با وجود اینکه مدیر عامل و موسس DigitalMarketer است، همچنان به رهبری تکنیک های بازاریابی کارآمد و موثر در حال حاضر ادامه می‌دهد. رایان دایس را در  Facebook | Twitter | LinkedIn  دنبال کنید.

 

3- آن هندلی (Ann Handley) -  پروفسور بازاریابی

سخنران اصلی و نویسنده در هموار کردن مسیر بازاریابی محتوا.

حتی اگر شما توسط مجله فوربس (یکی از مشهورترین مجله های اقتصادی آمریکا و جهان) به عنوان یکی از با نفوذ ترین زنان در رسانه های اجتماعی ذکر شده‌اید، پس می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید.او یکی از شرکای Marketingprofs است، که دارای برنامه های آموزش قابل اعتماد و معتبر، رویدادهای آنلاین و منابع رایگان برای متخصصان بازاریابی است و اولین پیشرو ارشد محتوای دنیا نامیده شده است که راه را برای چیزی که ما امروزه آن را "بازاریابی محتوا" می‌شناسیم هموار می‌کند.او همچنین یکی از نویسندگان مجله وال استریت است که بهترین فروش را در این مجله با مقالات "همه می‌نویسند"  و "قواعد محتوا" داشته است. به عنوان یکی از پیشگامان  پیشرو در بازاریابی دیجیتال، وی عامل الهام دادن به بازاریابان و صاحبان کسب و کار برای گرفتن نتایج واقعی با روش‌های قابل دستیابی است.توصیه میکنیم خبرنامه او را برای بررسی آخرین و بزرگترین مهارتهای بازاریابی محتوا بررسی کنید.

آن هندلی را در Facebook | Twitter | LinkedIn. دنبال کنید.

 

4- راند فیشینک (Rand Fishkin - Moz & SparkToro)

چهره قابل تشخیص در صنعت بهینه سازی موتورهای جستجو.

اگر چیزی در مورد بازاریابی دیجیتال می دانید، پس تصور می‌کنم که این سبیل نمادین را دیده‌اید که در اینترنت شناور است. اما بیشتر از آن است که به نظر برسد، راند فیشینک بنیانگذار و مدیرعامل سابق وب سایت MOZ، یکی از ابزارهای بهینه‌سازی موتور جستجو(SEO) در زمینه بازاریابی است.با شروع کسب و کار در سال 2003، او کار خود را با یک وبلاگ شروع کرد که تبدیل به یک شرکت مشاوره شد و سپس به یک کسب و کار نرم افزاری تغییر پیدا کرد که توسط اکثریت قریب به اتفاق متخصصان SEO مورد استفاده قرار گرفت.او از آن زمان تا کنون در سال 2018،  MOZ را ترک کرد  و SparkToro را تاسیس کرد، یک کسب و کار نرم افزاری و داده‌ای که  تمرکز آن روی کمک کردن به مردم در درک و ارسال اهدافشان به مخاطبان است. راند فیشینک را در Facebook | Twitter | LinkedIn. دنبال کنید.

 

5- لری کیم (Larry Kim- MobileMonkey Inc)

رهبر استراتژی های آینده با پلت فرم فیس بوک مسنجر.

لری کیم مدیر عامل شرکت  MobileMonkey Inc. و WordStream است، که هر دو نام های پیشرو در صنعت بازاریابی دیجیتال است.MobileMonkey ثابت کرده که پلت فرم پیشرو در فیس بوک مسنجر است و WordStream ارائه دهنده پیشرو در جستجوی کلمه کلیدی است.او به عنوان هشتمین نویسنده محبوب درسایت Medium رتبه بندی شده و از همکاران شبکه تلویزیونی CNBC و مجله Inc.  است. به عنوان یکی از کارشناسان پیشرو در تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک و راه اندازی، او یک تأثیرگذار مهم برای پیروی است.لری کیم را در  Facebook | Twitter | LinkedIn. دنبال کنید.

 

6- جو پالیزی (Joe Pulizzi)  - موسسه بازاریابی محتوا

سخنران و نویسنده اصلی در بازاریابی محتوا.

به عنوان بنیانگذار موسسه بازاریابی محتوا، پالیزی(Pulizzi)  یکی از برجسته ترین سخنرانان آموزشی و نویسندگان در استراتژی های بازاریابی محتوا است. جو پالیزی پرفروشترین مقالات شامل  Content Inc, Killing Marketing, Epic Content Marketing  که مجله Fortune تحت عنوان "کتاب باید های خواندنی کسب و کار" نامیده، را نوشته است. شما می‌توانید او را بیشتر به خاطر پوشیدن یک پیراهن نارنجی در یک کنفرانس بازاریابی محتوای اصلی پیدا کنید.  جو پالیزی را در Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

ادامه این مقاله را در پست های بعدی ما بخوانید!

منبع: animasmarketing