فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

25 نفر از تاثیرگذارترین افراد در بازاریابی دیجیتال در سال 2019(بخش دوم)

 

 

7- لایلاک بولک (Lilach Bullock - Lilach Bullock Limited)

گوینده و نویسنده حرفه‌ای در وب سایت‌های ارتباط جمعی و آنلاین.

به عنوان یک محرک در بازاریابی دیجیتال، بولاک الگویی عالی برای هر حرفه ای است که به دنبال آخرین نسل آن هستید. مجله فوربس او را به عنوان یکی از ۲۰ زن برتر در بین رسانه های اجتماعی زنان قرار داده است و کارشناسان حرفه‌ای او را محرک اول در بازاریابی دیجیتال نام برده‌اند. این عناوین تنها در زمینه‌ی  بازاریابی حرفه‌ای نیست. او به طور مداوم خود را به عنوان یکی از نام های برجسته در بازاریابی محتوا، مربیگری، مراحل فروش و تبدیل وب سایت ثابت کرده است. لایلاک بولک را در Facebook | Twitter | LinkedIn  دنبال کنید.

 

8- جاستین هووارد (Justyn Howard - Sprout Social Inc)

ارائه کسب و کار با راه حل در مدیریت رسانه های اجتماعی.

جاستین هوارد مدیر عامل مدیریت رسانه اجتماعی معروف و شرکت نرم‌افزاری Sprout Social است.کمک به بیش از 24،000 مارک و آژانس، در راه اندازی کانال های رسانه های اجتماعی به طور موثر، متوجه خواهید شد که چرا او یکی از بهترین محرک ها در بازاریابی دیجیتال است. به عنوان یک رهبر در توسعه نرم افزار برای رشد کسب و کار، او یک شخص عالی برای پیروی از پیشرفت های جدید در صنعت رسانه های اجتماعی خواهد بود. جاستین هووارد را در Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

9- اریک سو (Eric Siu - Single Grain LLC)

محرک رشد درآمد قابل ‌پیش‌بینی با استراتژی‌های دیجیتال.

اریک سو به همراه نیل پاتل نامی برای خود به عنوان میزبان دانشکده بازاریابی ساخته است. با این حال، چیزهای بسیار بیشتری برای این ذهن درخشان وجود دارد. او با شرکت‌هایی مانند Amazon، Nordstrom، و UBER برای ایجاد استراتژی‌های دیجیتال در حمایت از رشد کسب ‌وکار همکاری کرده‌ است. همچنین، اگر کسب و کار شما در درآمد سالانه بیش از 5 میلیون دلار درآمد داشته باشد و شما از طریق LinkedIn به آن دسترسی پیدا کنید، شخصا در رابطه با استراتژی بازاریابی به صورت رایگان با شما صحبت خواهد کرد. اریک سو را در Facebook | Twitter | LinkedIn   دنبال کنید.

 

 

10- بری شوارتز (Barry Schwartz - RustyBrick Inc)

متخصص و نوآور در بازاریابی موتورهای جستجو و توسعه وب.

به عنوان ویراستار وب سایت خبری   Search Engine Roundtableو Search Engine Land .شوارتز به دنبال هر گونه موضوعات ابتکاری در زمینه بازاریابی موتور جستجو است. شوارتز رئیس و صاحب شرکت RustyBrick Inc، همچنین متخصص در کمک به کاهش هزینه ها و افزایش فروش می باشد. اگر شما به طور کلی به تغییرات در بازاریابی موتورهای جستجو علاقه مند هستید، بری شوارتز گزینه‌ی  بی‌نظیر برای دنبال کردن می‌باشد. 

 

11- پام مور (Pam Moore - Marketing Nutz)

با 1 میلیون پیرو (follower) ، او یک انتخاب محبوب در استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد کسب و کار است.

او مدیر عامل و موسس یک سازمان رسانه‌ای و مشاور اجتماعی است که در بهینه‌سازی تبدیل از طریق روش‌های دیجیتالی تخصص دارد. او واقعا همه چیز را انجام داده است. او با آموزش های شرکتی، استراتژی های کسب و کار، کارگاه های سفارشی، نام تجاری، فروش اجتماعی، توسعه نام تجاری و نام تجاری شخصی کار می کند. بنابراین دفعه بعد که شرکت شما برای بالا بردن رشد کسب‌وکار به کسی نیاز داشت، می‌دانید که چه کسی برای دستیابی به این موضوع مناسب است. پام مور را در Facebook |Twitter | LinkedIn  دنبال کنید.

 

12- جی بائر (Jay Baer - Convince & Convert Consulting)

الهام بخش ترین سخنران جهانی در بازاریابی و خدمات مشتری.

در بازاریابی دیجیتال، خصوصیت الهام بخش بودن او چندین بار بدون کلام و با کار هوشمندانه دیده شده است. و این دقیقا همان چیزی است که جی وقتی چگونگی استفاده از تکنولوژی به عنوان یک سرویس مشتری و مزیت بازاریابی را به مخاطبانش نشان می دهد اتفاق افتاده است. او نویسنده 6 کتاب برترکسب و کار و بنیانگذار 5 شرکت چند میلیون دلاری است. او همچنین بنیانگذار یک شرکت بازاریابی دیجیتال است که به علامت های جذاب تر جهان مانند سازمان ملل، Nike، Cisco، Hilton و Oracle کمک می کند. به عنوان یکی از نویسندگان برجسته در دنیای کسب و کار، به هیچ وجه تعجب آور نیست که او در لیست تأثیرگذارترین افراد در بازاریابی دیجیتال قرار بگیرد. جی بائر را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

 

13- تامی گریفیث (Tommy Griffith – ClickMinded)

رویکرد هوشمندانه و آموزنده به بهترین آموزش SEO.

به عنوان مدیر SEO برای PayPal و AirBNB، استنباط می شود که گریفیث در حال توسعه تجارت خود می باشد. او بنیانگذار ClickMinded است، که در سال 2017 به عنوان دوره آموزشی SEO آغاز به کار کرده است و اکنون زمینه ای کامل برای همه موضوعات در زمینه بازاریابی دیجیتالی از جمله بازاریابی ایمیل، پرداخت تبلیغات و بازاریابی محتوا است. او یک تیم با تخصص‌های  دیگر که زمینه‌های مشابه را به اشتراک می گذارد ساخته شده است و به سرعت به عنوان یکی از نام های پیشرو در بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. تامی گریفیث را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

14- ماری اسمیت (Mari Smith - Social Media Examiner)

نویسنده پیشرو و متخصص بازاریابی فیسبوک.

آیا درباره‌ی ماری اسمیت چیزی شنیده اید؟ اگر نه، پس شما نیاز به پیوستن به لیست در حال رشد بیش از7/1 میلیون پیرو (follower) دارید که می دانند ماری اسمیت  چقدر در بازاریابی فیس بوک و دیگر استراتژی های کسب و کار دارای نفوذ و قدرت است. با سابقه قوی در بازاریابی اینترنتی از سال ۱۹۹۹، او تلاش می‌کند تا به طور مداوم محتوای مرتبط و ارزشمندی را ارایه دهد تا به صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان کمک کند تا به اهداف شخصی و حرفه‌ای خود دست یابند. ماری اسمیت را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

15- مت بیلی (Matt Baily -  SiteLogic)

ساده سازی پیچیدگی بازاریابی دیجیتالی با نمونه های عملی

اگر شما با استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال همگام باشید، شناختن نویسندگان برجسته در صحنه بسیار مهم است و مت بیلی نیز از این موضوع مستثنی نیست.آیا بازاریابی آنلاین را گیج کننده و پیچیده می بینید؟ پس باید این نویسنده محبوب را دنبال کنید. او این صنعت بازاریابی گیج کننده را می گیرد و مفاهیم عملی و قابل درک برای تمام افراد را، توضیح می‌دهد.با بیش از 20 سال در صنعت بازاریابی آنلاین و با آموزش صدها شرکت و کارگاه های آموزشی از سال 2002، او برای کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دیجیتال هستند، الگوی مناسبی  است. مت بیلی را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

ادامه این مقاله را در پست بعدی که آخرین بخش این مقاله است حتما بخوانید!

منبع: animasmarketing