فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

25 نفر از تاثیرگذارترین افراد در بازاریابی دیجیتال در سال 2019(بخش سوم)

 

16- اسکات استراتن (Scott Stratten - UnMarketing)

او به عنوان مدیر بازاریابی Un-Marketing و یکی از سخنرانان / نویسنده های اصلی در مورد موضوع اختلال در بازاریابی است.

او به عنوان یک بازاریاب صنعت موسیقی سابق، نویسنده پنج کتاب پرفروش دنیاست و در تاسیس یکی از موفق ترین سازمان های ویدیویی ویروسی در جهان کمک کرده است. همین حالا می توانید او را در حال صحبت کردن در مورد رویدادهایی برای شرکت هایی مانند Adobe، Walmart، مایکروسافت، PepsiCo، 3M، و Saks Fifth Avenue بیابید. اسکات استراتین را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

17- جوانا ویب (Joanna Wiebe - Copy Hackers)

او خالق کپی هکرها و مؤسس مشترک  Airstory ، یک سازنده drag and drop است که نوآوری برای نویسندگان محتوا است.

او بیش از 15 سال، با شرکت های بزرگ و بنام مانند Intuit, Crazy Egg, MetaLab, Tesco, BT  کار کرده است. او به آنها در ساخت محتوا و جذب مردم و مخاطبان بیشتر کمک کرده است. او همچنین به آموزش بیش از ۵۰۰۰۰ نفر و سازمان‌ها کمک کرده‌است تا نسخه محتوای آن‌ها را بهبود بخشد. اگر به دنبال متخصص در تبدیل از طریق نوشتن هستید، می توانید جوانا ویب فردی از این نظر مورد بررسی قرار دهید. جوانا ویب را در Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

18- هیدی کوهن (Heidi Cohen - Actionable Marketing Guide)

ارائه استراتژی های نوآورانه برای افزایش درآمد و برقراری روابط مشتری.

او مأمور اصلی محتوا از راهنمای بازاریابی قابل اجرا است که بینش بازاریابی را در مورد رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا ارائه می دهد. با محتوای استراتژی که در سال ۲۰۱۱و2012 و ۲۰۱۳ در وبلاگ رسانه اجتماعی قرار داشت، می‌توانید مطمئن شوید که دانش و بینشی با ارزش از هر چیزی که او می‌نویسد، به دست آورید. او همچنین رئیس استراتژی بازاریابی کنار رودخانه ای و به عنوان مشاور شرکت‌های بزرگ مثل نیویورک‌تایمز و Cheap Tickets / Cedant است. هیدی کوهن را در Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

19- جان رامپتون (John Rampton - Due)

کمک به حضار در یافتن " حس معنا " از طریق صحبتهای انگیزشی.

جان به عنوان نفر دوم از 50 تاثیر گذار آنلاین در جهان توسط مجله کارآفرین نامگذاری شد. او همچنین به عنوان متخصص وبلاگ نویسی توسط مجله فوربس (یکی از مشهورترین مجله های اقتصادی آمریکا و جهان) تحسین شده است. او شور و شوق را در کمک به دیگران پیدا می‌کند. او در روش شناسی خود معتقد است کمک به دیگران انعکاس دارد چون وقتی شما به کسی کمک کنید همیشه انعکاس آن به خودتان بر می گردد. او متخصص در محتوا، برند، بازاریابی، رهبری و ایجاد انگیزه است شما می‌توانید در مورد موفقیت‌ها و شکست‌های او در مجله های  Entreprenuer، Forbes، Inc و دیگر نشریات تجاری مشهور اطلاعات کسب کنید. جان رامپتون را در Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

20- جنیفر پولک (Jennifer Polk - Gartner)

مشاوری مورد اعتماد برای بازاریابی حرفه‌ای در سراسر جهان.

پولک تحقیقاتی را در Gartner برای بازاریابان انجام می دهد و برای جذب مشتریان و تبلیغ برند ها متخصصان تکنیک های بازاریابی دیجیتال را به کار می گیرد. او در درک نیازهای مهم CMO و رهبران بازاریابی و کمک به تحویل تحقیقات برای رسیدن به نیازهای حرفه ای تمرکز کرده است. جنیفر پولک را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

21- گری وینرچوک (Gery Vaynerchuk - Veyner Media)

گری به عنوان یک سرمایه گذار بلندپایه یکی از تاثیرگذاران بازاریابی ست که صحبتهای زیادی درمورد او شده است، کسی که سرمایه گذاری های اولیه در Facebook, Twitter, Uber و Venmo انجام داده است. با شروع تجارت الکترونیکی شراب که طی 5 سال سرمایه او را از 3 میلیون به 60 میلیون دلار افزایش داد، گری به عنوان یکی از تاثیرگذاران تجارت الکترونیک تبدیل شد، و پروژه های بیشتری مثل VaynerX, PureWow  و نمایندگی بازاریابی و تبلیغات Green Street را ایجاد کرد. او را در ۱۰۰ پادکست جهانی خود با نام " تجربه صوتی گری وی "  بررسی کنید. گری وینرچوک را در Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

22- تیم فریس (Tim Ferriss - The 4-Hour Workweek)

نویسنده پرفروشترین روزنامه های نیویورک تایمز و وال استریت.

اگر تا حالا درباره ی 4 ساعت کار در هفته چیزی نشنیده اید حتما در غار زندگی می کنید!! او نه تنها کتابهای کسب و کار را به فروش رسانده است، بلکه میلیونها نفر نیز با پادکست نمایش تیم فریس که بیش از 100 میلیون بار دانلود شده تحت تاثیر قرار گرفته است. او همچنین به عنوان سرمایه‌گذاری اولیه خود با Facebook ، Shopify، Duolingo و بیش از 40 شرکت دیگر شناخته می‌شود. وبلاگ او همچنین در رتبه اول از ۱۵۰ وبلاگ مدیریت و مدیریت ارشد قرار دارد. تیم فریس را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

23- کیم گارست (Kim Garst - Top Social Media Influencer)

سخنران اصلی بین المللی، نویسنده پرفروش و یکی از برترین بازاریابان دیجیتال.

کیم در سطح بین‌المللی به عنوان یکی از بازاریابان دیجیتالی در فضای رسانه‌ای اجتماعی شناخته می‌شود. او به عنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر رسانه اجتماعی "influencers مدیا" (فوربس،)به عنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر شرکت "فورچون ۵۰۰" (مایکروسافت، Mastercard، و آی بی ام) هم‌کاری می‌کند. او به عنوان یکی از 10 قدرت برتر رسانه های اجتماعی توسط مجله فوربس (یکی از مشهورترین مجله های اقتصادی آمریکا و جهان) نامگذاری شده است، و به 500 شرکت آمریکایی که از نظر میزان فروش در صدر قرار دارند مانند Microsoft, Mastercard, IBM مشاوره ارائه می دهد. با رویکرد منحصر به فرد خود به رسانه های اجتماعی و رویکرد خلاقانه به رشد کسب و کار، بدون شک، به عنوان یک عامل تاثیرگذار در رسانه های اجتماعی در زمان آینده خواهد بود. اگر علاقه‌مند به دانستن نحوه کار کردن با رسانه‌های اجتماعی هستید، کیم گارست فردی است که می توانید از آن پیروی کنید. کیم گارست را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

24- پت فلین (Pat Flynn - Smart Passive Income)

کارشناس اثبات شده و شناخته شده در تدریس استراتژی های درآمد غیرفعال.

پت یکی از با نفوذ ترین وبلاگ های خود را با وبلاگ درآمد غیرفعال هوشمند راه اندازی می کند. برای آخرین و بزرگ‌ترین استراتژی‌های مربوط به بازاریابی وابسته و دیگر استراتژی‌های درآمد غیرفعال، او محتوای ثابتی را در وبلاگ ، پادکست، خبرنامه و کانال یوتیوب خود دارد.  او همچنین برخی از بهترین دوره‌های راه‌اندازی کسب‌وکار را به صورت آنلاین ارایه می‌دهد. بالاترازهمه اینها، او حتی گزارش درآمد ماهانه خود را منتشر می‌کند به طوری که شما می‌توانید ببینید در واقع چه استراتژی‌هایی با او کار می‌کنند تا اینکه به سادگی باور کنید که او فقط یک معلم بازاریابی آنلاین است. باید از پت به خاطر آموزش تمام استراتژی های  واقعی بدون دردسر تشکر کنیم. پت فلین را در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

 

25- جوئل کام  (Joel Comm - The Bad Crypto Podcast)

استراتژیست رمز نگاری و کارشناس بازاریابی زنده ویدئو.

در ژوئیه 2017 جوئل با Martch رهبر Travis Wright همکاری کرد و به دنیای پول و رمزنگاری وارد شد. Bad Crypto Podcast یکی از نمایش های مرتبط با رمزنگاری در جهان بود که به تخصص آنها مربوط می شد. اما تخصص او آنجا متوقف نمی‌شود. جوئل همچنین یک رهبر در بازاریابی ویدیویی زنده با ابزارهایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و Snapchat بوده‌است. او به عنوان رهبر ارشد ارزشیابی رمزنگاری و بازاریابی ویدیویی زنده، در آینده به عنوان یک عامل تاثیرگذار در بازاریابی دیجیتال خواهد بود. جوئل کام را در در  Facebook | Twitter | LinkedIn دنبال کنید.

منبع: animasmarketing