فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

پتنت جدید برای دوربین چرخشی و سه گانه گوشی هوشمند هواوی

یکی از مشکلات در حال حاضر گوشی های دنیا ، طراحی صفحه نمایش آن ها بوده است. تولید کنندگان گوشی های هوشمند تاکنون گزینه های زیادی برای طراحی مطرح کرده اند، اما آنچه که امروزه بسیار محبوب شده است دوربین های سلفی به صورت پاپ آپ است که تغییر بزرگی در طراحی گوشی های هوشمند به وجود آورده است. البته که در حال حاضر هم شرکت های کمی همچون سامسونگ و ایسوس اقدام به تولید گوشی های هوشمند با این طراحی کرده اند. و الان هم هواوی در تلاش است گوشی هوشمند با این طراحی تولید کند.

اخیرا هواوی فایل های مربوط گوشی هوشمند با دوربین 3 گانه چرخشی منتشر کرد که در  پنل چرخشی آن دارای 3 دوربین است. این طراحی در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ توسط هواوی به ثبت رسید.

Huawei-files-patent-smartphone-triple-flip-camera

طراحی دوربین هواوی بسیار مشابه ایسوس zenphone 6 است ، اما هواوی به جای 2 دوربین از 3 دوربین در طراحی گوشی خود استفاده کرده است.

دوربین موجود در طراحی هواوی قابلیت این را دارد که به طور 180 درجه بچرخد ، بنابراین به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از دوربین اصلی برای عکاسی سلفی نیز استفاده کنند و از بهترین کیفیت برای عکاسی سلفی بهره ببرید. این دوربین 3 گانه به شما اجازه این را هم میدهند که تصاویر فوق عریض (ultrawide) ثبت کنید.

در انتها با اینکه این طراحی هیجان انگیز است ؛ اما باید تا زمانی که به مرحله اجرا برسد ، منتظر بمانیم. هر موقع هواوی ، گوشی ای با این طراحی روانه بازار کنند ، قطعا تمام علاقه مندان به این فناوری را هیجان زده خواهد کرد.

 

 

منبع: mspoweruser