فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

در سه ماه دوم سال 2020 باید منتظر گلکسی فولد 2 باشیم؟

درحالی که همه انتظار دارند شرکت سامسونگ گوشی گلکسی Z Flip را به همراه گوشی های خانواده ی گلکسی S20 در 11 ام Februray معرفی کند ، این شرکت برنامه هایی هم برای جانشینی گلکسی فولد دارد. محصولی که قرار است ، گلکسی فولد 2 نامیده شود!

علی رغم تشابه گلکلسی Z flip به گوشی ها تاشو موتورولا ریزر به این صورت که از بالا به پایین و به صورت عمودی خم می شود ؛ گلکسی فولد 2 همانند برادر قدیمی خود ، گلکسی فولد ، از طرفین باز و بسته میشود.

galaxy-fold2-concept

گلکسی فولد 2 قرار است صفحه نمایش 8 اینجی در حالت باز شدن کامل داشته باشد. همچنین با توجه به شایعات موجود این گوشی قرار است به سنسوری 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی که وظیفه عکاسی و فیلم برداری را بر عهده دارد مجهز شود.

از دیگر ویژگی های این محصول قدرتمند سامسونگ میتوان به شیشه فوق نازک به عنوان لایه رویی نمایشگر و امکان پشتیبانی از قلم اشاره کرد. پشتیبانی از قلم جزو ویژگی های خاص این سری از گلکسی فولد است زیرا که این گمان را به ما میدهد که شرکت سامسونگ قصد دارد یک محصول گلکسی فولد مخصوص خانواده نوت و یک گلکسی قولد مخصوص خانواده S داشته باشد.

هسته مرکزی این محصول ، اسنپدراگون 865 است که همراه آن اینترنت نسل 5 ام هم معرفی خواهد شد. 

galaxy-fold

با توجه به Max Weinbach، از اعضای XDA Developers که خبرهای متعددی در رابطه با محصولات سامسونگ منتشر می‌کند،‌ گلکسی فولد ۲ احتمال زیاد در سه ماه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

البته هنوز باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری همچون زمان دقیق معرفی و قیمت این محصول به بیرون درج کنند.

منبع: GSMARENA