فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

اکسپریا 10 مارک 2 ، میان رده ی جدید سونی معرفی شد

سونی در رویدادی اختصاصی ، همانطور که انتظار میرفت از محصولات جدید خود رونمایی کرد. Xperia 1 II flagship و Xperia Pro با این که ستارگان این مراسم بودند اما اکسپریا X10 II ( که به صورت Xperia Ten Mark Two  خوانده میشود ) احتمالا بیشترین فروش را میان سایر محصولات کسب خواهد کرد.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 665 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت تولید شده است. بزرگ ترین باتری در میان گوشی‌های میان رده سونی، مسئولیت تآمین توان آن را بر عهده گرفت است.

دوربین-اکسپریا-10-مارک-2

دوربین این گوشی هم 3 لنز معمولی ، فوق عریض و تله به صورت عمودی ، در قسمت بالا ، سمت چپ پشت گوشی است . دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل است و دو لنز 8 مگاپیکسلی مسئولیت تصویر برداری فوق عریض و تله را بر عهده دارند. دوربین دوم این گوشی هم ، 8 مگاپیکسل است و در مرکز صفحه نمایش و درون ناچ قطره‌ای دیده می‌شود.

اکسپریا 10 مارک 2 ، حدودا 10 درصد نسبت به نسخه قبلی خود ( اکسپریا 10 ) سبک تر شده است ، اما طول و عرض آن افزایش کمی داشته اند. صفحه نمایش این گوشی 6 اینچی اولد بوده با رزولوشن FullHD+ با نسبت تصویر 21:9 همراه است.

باتری سونی اکسپریا 10 مارک 2 از نوع 3600 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به مدل قبلی 25 درصد افزایش ظرفیت داشته است. تکنولوژی Xperia Adaptive Charging نیز برای محصول جدید سونی در نظر گرفته شده که کمک می‌کند تا طول عمر باتری دستگاه تا حد ممکن افزایش پیدا کند. 

از ویژگی های دیگر این محصول میتوان به مقاومت در برابر آب و گرد و غبار این محصول با توجه به گواهی iP65 و iP68 اشاره کرد. وجود گوریلا گلس 6 در پشت و جلوی بدنه، زیبایی خاصی به محصول جدید سونی بخشیده است.

در بهار سال جاری میلادی این محصول در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: GSMARENA