فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

کارخانه تولید تراشه سامسونگ آتش گرفت

طبق گزارش های منتشر شده ، در اواخر یکشنبه شب یکی از کارخانه های سامسونگ که برای تولید تراشه از آن بهره میبردند ، آتش گرفته بود ، توسط آتش نشانان تا قبل از طلوع خورشید روز دوشنبه کنترل شد.

آتش از ساعت 11:18 شب یکشنبه در کارخانه تولید تراشه سامسونگ در شهر هواسئونگ که در جنوب سئول قرار دارد آغاز شد و طبق گفته رسانه ها در کمتر از 3 ساعت کنترل شد و آتش سوزی به پایان رسید.

سامسونگ-آتشسوزی

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که خوشبختانه در این آتش سوزی خبری از تلفات جانی نبوده است و آسیبی به محصولات کارخانه نیز وارد نشده است. آتش‌نشانان نیز توانسته‌اند قبل از رسیدن آتش به بخش خط تولید موفق به مهار آن شوند.

این حادثه در زمانی رخ داده است که نگرانی ها در رابطه با گسترش بیماری کرونا در حال افزایش است و مقامات سامسونگ هم اعلام کردند که در حال همکاری با نیرو های آتشنشانی هستند تا علت را شناسایی کنند.

آتش سوزی

تا کنون طبق آمار های منتشر شده در کره جنوبی 7382 نفر به کرونا مبتلا شده اند که 51 نفر از آن ها جان خود را از دست داده اند.

نکته جالب این است که شرکت سامسونگ برای جلوگیری از گسترش کرونا از کارگران میخواست که به سوالات هفتگی نسبت به شرایط جسمانی خود پاسخ بدهند.

جمعه گذشته نیز به علت ابتلای یکی از کارکنان کارخانه شهر گومی کره جنوبی به ویروس کرونا ، شرکت سامسونگ اعلام کرد که تولید گوشی های هوشمند خود را موقتا به کارخانه ای در شهر ویتنام منتقل خواهد کرد. 

 

منبع: zdnet