فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

موتورولا ادج پلاس سوم اردیبهشت معرفی می‌شود

باتوجه به فیلمی که توسط موتورولا در حساب توییتر به اشتراک گذاشته شده است، قرار است چهارشنبه آینده ، محصول جدید شرکت موتورولا ، موتورولا Edge پلاس معرفی شود.

motorola edge plus twitter

از ویژگی خاصی که موتورولا در این تبلیغ ویدیویی وعده داده است ، می‌توان به نمایشگر آبشاری خمیده و زاویه نزدیک 90 درجه همانند ، اشاره کرد.

البته احتمال معرفی Motorola Edge در سوم اردیبهشت نیز زیاد است. موتو ادج همانند نسخه پلاس خود دارای صفحه نمایش آبشاری و شبکه 5G است ، اما از تراشه اسنپدراگون 765 بهره می‌برد و این در حالی است که نسخه پلاس آن از اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. 

موتورولا Edge پلاس دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی با کیفیت FullHD+ یا 1080p+ خواهد بود. نکته جالب توجه این است که این اولین گوشی هوشمند شرکت موتورولا است که دارای صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی 90 هرتزی و شبکه 5G است ( البته اگر به‌روزرسانی 5G MotoMod برای Moto Z3 درنظر گرفته نشود ).

البته موتورولا در دوربین هم دست به پیشرفت های بزرگ و جدیدی زد. موتورولا ادج پلاس دارای دوربین سه‌گانه با لنز های 108 ، 16 و 8 مگاپیکسلی است که دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برای اولین بار است در میان محصولات شرکت موتورولا دیده میشود و همچنین دوربین 8 مگاپیکلسی نیز به‌نظر می‌رسد حسگر تله‌فوتو باشد.

موتورولا ادج نیز دارای دوربین سه‌گانه است که دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسلی است و با ماژول 16 مگاپیکسلی اولتراواید و 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو همراه شده است.

باید این هم یادآوری کنیم که نام Edge در انحصار شرکت مخابراتی Verizon است و قیمت آن هنوز مشخص نیست و ممکن است در سایر کشور ها با نام متفاوت و قیمت متفاوت عرضه شود؛ مانند برند موتورولا One یا شاید موتورولا قصد داشته باشد سری Z گوشی‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کند.

 

منبع: GSMARENA