فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

عروسک های لالالوپسی

شخصیت های عروسک لالالوپسی :
هر عروسک یک لباس شخصی ویژه دارد و همچنین لباس و کفش های قابل تعویض دارند تا کودکان را برای شیک پوش بودن تشویق کنند. همچنین این عروسک ها همراه با حیوانات خانگی خود هستند. بچه ها دوست خواهند داشت عروسک خود را باور داشته باشند . این عروسک تنها یک اسباب بازی نیست تخیل و مهارت های کودکان را تشویق می کند و مهربانی و شاد زیستن را به آنها آموزش می دهد.این عروسک ها الهام گرفته از نوزاد هستند اکثر آنها با یک حیوان خانگی و یک کلاه هستند که شخصیت آنها را نشان می دهد. عروسکها دارای شخصیتی منحصر به فرد هستند که بروی پارچه های لباس خود نمایان است.شما می توانید مجموعه از عروسک های لالا را برای فرزندانتان تهیه کنید و قلعه برایشان درست کنید. آنها می‌توانند عروسک های خود را سرزنش کنند یا از آنها مراقبت کنند و موهایشان درست کنند. راستی یک چیز جالب موهای آنها دوست دارند خراب شوند تا کودک دلبندتان آنها را درست کنند.

محصولات لالالوپسی تولید شرکت MGA آمریکا می باشند که محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کند. این عروسک در دنیا شهرت بسیار زیادی دارد و فروش بالای این عروسک باعث شده است تا برندهای بزرگ تولید اسباب بازی به تولید این شخصیت های عروسکی روی بیاورند و برای آن انیمیشن های متفاوتی تولید می کنند. این عروسک در عین سادگی داستان بسیار شگفت انگیز و عمیقی دارد و برای هر شخصیت داستان خاص وجود دارد.

Ace Fender Bender

آس یک اپراتور جالب است که گاهی اوقات فیوز کوتاهی دارد. او در تاریخ 30 ژوئیه از لباس مکانیک دوخته شد و یک میمون برای یک حیوان خانگی دارد.

Allegra Leaps 'N' Bounds

آلگرا رقصنده باله لالالوپسی لند است. او یک رقصنده شگفت انگیز است که هرگز اشتباه نمی کند. او عاشق شکلات ها ، کمان گرفتن و چرخاندن است تا اینکه واقعا گیج شود! او در 7 فوریه از دمپایی باله دوخته شد و یک سنجاب برای یک حیوان خانگی دارد.

Alice in Lalaloopsyland

آلیس شاید عجیب ترین و خیالی ترین ساکن لالالوپسی لند باشد. او یک رویاپرداز کنجکاو است ، که عاشق کاوش است. مهمترین چیزهای او مهمانی های چای ، بازی کروکت و رنگ آمیزی گل سرخ به رنگ قرمز است. او در 12 ژوئن از لباس آلیس در سرزمین عجایب دوخته شد و یک خرگوش سفید برای حیوان خانگی دارد.

April Sunsplash

آوریل خوش رنگ ترین و پرشورترین علاقه مندان به رنگین کمان در سرزمین لالالوپسی است. او به سادگی دوست دارد پس از قطع شدن باران ، چلپ چلوپ در گودال ها کند. او در تاریخ 3 آوریل از چتر رنگین کمان دوخته شد و برای یک حیوان خانگی یک توبان دارد.

Bea Spells-a-Lot

بی خواهر بزرگتر Specs Reads-a-Lot است. او باهوش ترین و خواننده ترین ساکن لالالوپسی لند است. او بزرگترین مجموعه کتاب را در کتابخانه شخصی خود دارد. هر زمان که دوستانش به اطلاعات احتیاج داشته باشند ، Bea دختری است که کتاب مناسب آن کار را دارد. او در شانزدهم اکتبر از لباس دختر مدرسه ای دوخته شد و برای حیوان خانگی جغد دارد.

Berry Jars 'N' Jam

بری خواهر دوقلوی Sunny Side Up است. او بهترین تهیه کننده پنکیک مربا و توت خانگی در Lalaloopsy Land است. او یک کارگر سخت کوش است ، که کمی فضول است. او در 12 اکتبر از لباس کشاورز دوخته شد و برای  حیوان خانگی یک گاو دارد.

Blossom Flowerpot

شکوفه خواهر بزرگتر گلبرگ است. او یکی از بهترین باغبانان در تمام مناطق لالالوپسی است. او بسیار صبور و مراقب است ، همیشه با نشاط است و عاشق حفاری در خاک است. او یک انگشت شست سبز دارد و می تواند تقریباً هر چیزی را رشد دهد. او در 22 آوریل از دستکش یک باغبان دوخته شد و یک پروانه  حیوان خانگی دارد.

Bluebell Dewdrop

هنگامی که نوبت به پرورش زنگوله می رسد ، Bluebell بهترین باغبان در Lalaloopsy Land است. او دوست دارد مکان های سرگرم کننده ای برای پنهان کردن پیدا کند. کار مورد علاقه او این است که کمی زنگ به صدا در بیاورد تا به همه دوستانش بفهماند او کجاست. او در اول ماه مه از یک گل زنگ دوخته شد و یک سنجاقک حیوان خانگی دارد.

 

Candle Slice O' Cake

Candle خواهر بزرگتر Wakes Slice O 'Cake است. او بزرگترین علاقه مندان به جشن تولد Lalaloopsy Land است! او دوست دارد برای همه از جمله خودش جشن های تولد غافلگیرانه برگزار کند!.

 

Charms Seven Carat

ملکه جذابیت به عنوان عضو سلطنت به دنیا نیامده است ، اما او دوست دارد وانمود کند که هست. او واقعاً در انجام پرده سلطنتی تبحر دارد و وقت خود را صرف صیقل دادن تیارارها و گوشواره های با شکوه خود می کند. نام او برگرفته از شخصیت جذاب و همچنین جواهرات طلای هفت قیراطی است که بر تن دارد. او در اول فوریه از یک آمتیست دوخته شد و  حیوان خانگی پروانه دارد.
 

Cherie Prim 'N' Proper

چری یکی از علاقه مندان سگ های بسیار خاص Lalaloopsy Land است. او عاشق گردش در پارک و مرتب نگه داشتن موهایش است. او دوست دارد بهترین ظاهر خود را بدست آورد! او را در 22 فوریه از دامن پودل دوختند.

Cherry Crisp Crust

گیلاس علاقه بسیار زیادی به پای گیلاس در Lalaloopsy Land دارد. او خونگرم و دلگرم است و می داند چگونه دوستان خود را بهتر کند زیرا فکر می کند زندگی یک کاسه گیلاس است. او در 20 فوریه از یک پای گیلاس دوخته شد و یک مرغ سیاه  حیوان خانگی دارد.

Cinder Slippers

سیندر خواهر بزرگتر دمپایی های روبان است. او شاهزاده خانم افسانه ای Lalaloopsy Land است . او دختری شلوغ است که همیشه کارهایش را انجام می دهد. کفش های مورد علاقه او دمپایی شیشه ای است ، اما او همیشه آنها را از دست می دهد. او در 5 سپتامبر از لباس سیندرلا دوخته شد و برای حیوان خانگی یک موش دارد.

Cloud E. Sky

Cloud E. خواهر بزرگتر Breeze E. Sky است. او ملایم ترین و خونسردترین فرشته ساکن لالالوپسی لند است. او دخترانه ، خندوانه و بسیار نرم صحبت است. او عاشق خیال پردازی است! او در 22 آگوست از  ابر دوخته شد و یک پودل برای حیوان خانگی دارد.

Confetti Carnivale

Confetti خواهر بزرگتر Streamers Carnivale است. او بهترین برگزار کننده مهمانی در بین سرزمین های Lalaloopsy است. او عاشق مهمانی های فانتزی است و تقریباً همیشه از خواب می گذرد! وقتی احساس شیطنت می کند ، گاهی هویت خود را پنهان می کند ، اما دوستانش همیشه می دانند که او واقعاً کیست. او در 21 سپتامبر از یک لباس مجلسی با نقاب دوخته شد و یک گربه حیوان خانگی دارد.

Coral Sea Shells

Coral فوق العاده تخیلی است و دوست دارد وانمود کند که یک پری دریایی واقعی است. او آرزو می کند کاش حتی گاهی اوقات می توانست یکی باشد! سرگرمی های مورد علاقه او شنا با ماهی و خوردن سالاد جلبک دریایی است. او در 22 مارس از لباس شنای شناگر دوخته شد و یک 

Crumbs Sugar Cookie

 خواهر بزرگتر Sprinkle Spice Cookie است. او بهترین نانوایی در Lalaloopsy Land است. او دوست دارد روز خود را با پخت تمام غذاهای مورد علاقه خود شروع کند. همه دوستانش دوست دارند که برای شیرینی های پخته جالب توجه او پیش او بروند. وی دریافت که با بیرون آمدن سریع چیزی درون کوره می توان بیشتر مشکلات را حل کند. او در 4 دسامبر از پیش بند نانوایی دوخته شد و  حیوان خانگی موش دارد.

Dot Starlight

نقطه عمیق ترین ستاره ستارگان در سرزمین لالالوپسی است. او ر ویایی است که همیشه سرش در ابرها است و حواس او را از بسیاری افکار ، ایده ها و مناظر زیبا و شگفت انگیز اطرافش پرت کرده است. او در 20 ژوئیه از لباس فضایی یک فضانورد دوخته شد و  حیوان خانگی او پرنده است.

Dotty Gale Winds

Dotty پرشورترین خیال پردازی Lalaloopsy Land است. او آرزوی مکان های دوردست را دارد حتی اگر به راحتی دلتنگ شود. او عاشق روزهای باد و پیاده روی طولانی در جاده های آجری زرد است. او در تاریخ 29 ژانویه از لباس دوروتی گیل دوخته شد و یک سگ حیوان خانگی دارد.

Dyna Might

Dyna Might خواهر بزرگتر Tiny Might است. او بزرگترین قهرمانی است که لالالوپسی لند تاکنون شناخته است. او یک ستاره اکشن نترس است که عاشق پوشیدن لباس مبدل ، دویدن با سرعت فوق العاده و صرفه جویی در روز با عینک های مجهز به صورتی است! او در تاریخ 28 آوریل از روپوش قهرمان دوخته شد و یک راکون  حیوان خانگی دارد.

 

Fancy Frost 'N' Glaze

Fancy کاملاً خوش آب و هوا و خوش اخلاق ترین ساکن در سرزمین Lalaloopsy است! او یک خانم عالی است که شیرین و در دوست یابی مهارت دارد. او عاشق تزئین ، لباس پوشیدن و تعارف است. او در اول اکتبر از کوکی مات دوخته شد و حیوان خانگی موش دارد.

Forest Evergreen

جنگل بهترین چوب بری لالالوپسی لند است. او یک مرد واقعی در فضای باز است ، که عاشق بالا رفتن از درختان ، پا زدن با چکمه ها و ریختن شربت افرا ... روی همه چیز است !!! او در تاریخ 26 سپتامبر از لباس های چوبی دوخته شد.

Frost I.C. Cone

Frost یخ زده ترین ساکن لالالوپسی لند است! او بسیار شیرین و خوش رنگ است. او دوست دارد در روزهای گرم تابستان غذاهای منجمد برای دوستانش درست کند ، فقط آنها همیشه قبل از اینکه بتواند آنها را به اشتراک بگذارد ذوب می شوند. او در 22 سپتامبر از یک مخروط برف ساخته شد و یک خرگوش  حیوان خانگی دارد.

Goldie Luxe

گلدی سلطنتی ترین ساکن لالالوپسی لند است. او قلبی از طلا دارد و عاشق لباس های فانتزی است. هر چیزی را که لمس کند به طلا تبدیل می شود. او در 5 فوریه از نخ طلا دوخته شد و یک طاووس حیوان خانگی دارد.

Jewel Sparkles

جواهر خواهر بزرگتر Trinket Sparkles است. او برازنده ترین شاهزاده خانم در کل سرزمین لالالوپسی است. او در کارهای زیبا ، از هنر تا رقص ، بسیار با فرهنگ است. او صاحب بزرگترین مجموعه تیاراها در این سرزمین است و دوست دارد به دوستانش آداب و ادب را بیاموزد. او در 13 مارس از لباس یک شاهزاده خانم واقعی دوخته شد و یک حیوان خانگی گربه دارد.

Queenie Red Heart

کوینی دوست دارد دوستانش را برای یک بازی سلطنتی کروکت دعوت کند ، اما او همچنین دوست دارد بازی یک نفره را بازی کند. والای او معمولاً یار است ، اما گاهی اوقات او همچنین سر خود را از دست می دهد! او در تاریخ 28 سپتامبر از یک تخته کارت دوخته شد و یک حیوان خانگی فلامینگو دارد.

Spot Splatter Splash

اسپات خواهر بزرگتر Scribbles Splash است. او هنرمندترین ساکن لالالوپسی لند است. او یک virtuoso با قلم مو و پالت رنگ است و هرگز در بیان هنر خود دریغ نمی کند. اگرچه در مقایسه با دوستانش کمی عجیب است ، اما او هرگز از خنداندن دوستانش با شاهکارهای احمقانه خود کوتاهی نمی کند. او در تاریخ 25 اکتبر از لباس های یک نقاش دوخته شد و یک حیوان خانگی گورخر دارد.

Sweetie Candy Ribbon

شیرینی خانم، یک دندان شیرینی واقعی دارد و آب نبات مورد علاقه او تافی با طعم میوه است. او دوست دارد آن را باریک و طولانی بکشد تا همه دوستانش بتوانند قطعه ای داشته باشند. او در 23 مه از یک تکه تافی دوخته شد و یک حیوان خانگی پنگوئن دارد.

 


 
 
 
 

 

منبع: