فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

راهنمای ورود به نسخه تحت وب سامانه شاد

دانش آموزانی که به هر دلیل به نسخه اندروید اپلیکیشن شاد دسترسی ندارند، می توانند از برنامه شاد تحت وب آن استفاده کنند. در این راستا ابتدا باید وارد سایت shadweb.iranlms.ir شوید. توجه داشته باشید که به تازگی، امکان احراز هویت از نسخه وب برنامه شاد حذف شده است و دانش آموزان می بایست در ابتدا، فرآیند احراز هویت خود را از طریق اپلیکیشن شاد انجام دهند و سپس از نسخه وب استفاده نمایند.

ابتدا از طریق لینک فوق وارد سامانه شوید و سپس باید شماره تلفن همراه خود را ثبت کنید و گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید

کد فعال سازی که برای شماره وارد شده شما ارسال می شود را وارد کنید و گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید.

عبارت “ورود دانش آموز” را از قسمت راست صفحه انتخاب نمایید.

در صورت صحت اطلاعات وارد شده و احراز هویت از طریق اپلیکیشن، لینک ورود به گروه های کلاسی برای دانش آموزان فعال می گردد. پس از تکمیل فرآیند مذکور، دانش آموزان به طور رسمی در سامانه شاد شناخته می شوند و گروه های درسی برای آن ها قابل مشاهده می باشند.

پیش از راه اندازی سامانه شاد، آموزش دروس برای دانش آموزان از طریق رسانه ملی، انجام می شد و هم چنان نیز ادامه دارد. لازم به ذکر است که اگر ساعت و زمان پخش کلاس دانش آموزان در تلویزیون با ساعات برگزاری کلاس های درسی آن ها تداخل داشته باشد، می توانید محتوای آموزشی ذخیره شده در سامانه شاد را دریافت کنید و نگران از دست دادن مباحث درسی در آن ساعت نباشید. ممکن است تعدادی از دانش آموزان مخاطب این اپلیکیشن ایرانی نباشند که در اینصورت امکان آموزش نحوه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در اپلیکیشن شاد با کلیک بر روی این لینک وجود دارد.

یکی از مشکلاتی که دانش آموزان برای استفاده از برنامه شاد با آن مواجه هستند، دسترسی به اینترنت با حجم و سرعت مناسب می باشد که طبیعتا ممکن است به طور یکسان در سراسر کشور وجود نداشته باشد. در همین راستا، آموزش و پرورش تمهیداتی برای ارائه بسته اینترنت رایگان برنامه شاد اندیشیده است.