فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

با کمک گوگل راحت‌تر لوازم آرایشی بخرید

گوگل اکنون به شما اجازه می دهد تا با استفاده از AR واقعیت افزوده ، آرایش را امتحان کنید و از فیلم های تأثیرگذار خرید کنید

اگر تا به حال از فیلتر Snapchat یا Instagram استفاده کرده اید ، می دانید که یکی از موارد استفاده محبوب برای AR (واقعیت افزوده) تغییر ظاهر شما با آرایش مجازی است - به عنوان مثال سایه دیگری از رژ لب یا سایه چشم. امروزه ، گوگل نیز با راه اندازی یک تجربه آزمایش لوازم آرایشی مجهز به AR در جستجوی Google به این فضا می رود. این شرکت در همکاری با مارک های برتر مانند L'Oréal ، Estée Lauder ، MAC Cosmetics ، Black Opal و Charlotte Tilbury کار می کند تا به مصرف کنندگان اجازه دهد سایه های آرایش را در طیف وسیعی از مدل ها با رنگ پوست مختلف یا حتی خودشان با دوربین رو به رو در دستگاه های تلفن همراه امتحان کنند.

این امر سعی در زیبا سازی تصویر شما برای اهداف اشتراک اجتماعی ندارد. هدف آن اتصال مشتریان به مارک ها به منظور انجام فروش است ، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری کلی آن در خرید آنلاین و البته تجارت تبلیغات آنلاین گسترده تر.

گوگل گفته تجربه امتحان AR یک قالب آگهی در نظر گرفته نمی شود و مارک های شرکت کننده به عنوان بخشی از این ویژگی به Google پولی پرداخت نمی کنند. در عوض ، این ادامه اقدامات Google برای باز کردن مقصد خرید Google به خرده فروشان بیشتر است. در سال های گذشته ، برگه خرید به لیست کالاهای پولی محدود شده بود. اما در اوایل سال جاری ، گوگل اعلام کرد که اکثر لیست های خرده فروشی خود را در برگه خرید رایگان قرار می دهد.کل ویژگی جدید را با کمک شرکای داده ModiFace ایجاد کرده است که فناوری AR را به مارک های زیبایی و Perfect Corp ، سازندگان برنامه محبوب آرایش YouCam و سایر فناوری های زیبایی AR ارائه می دهد.

این حرکت در یک زمان حساس برای خرده فروشان انجام شد ، که به دلیل همه گیر شدن تجارت ، تحت تأثیر تعطیلات فیزیکی فروشگاه های خرده فروشی به میزان قابل توجهی بر مشاغل آنها تأثیر گذاشته بود. اما گوگل به دلایل نوع دوستانه تغییر نمی کرد. 

بعلاوه ، بسیاری از مصرف کنندگان جوان امروزه به هیچ وجه از Google خرید نمی کنند. آنها در مورد محصولات از رسانه های اجتماعی اطلاعات کسب کرده اند ، سپس با کلیک بر روی لینک مستقیم به خرده فروشان برای خرید یا حتی معامله مستقیم در سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام بدون اینکه از این برنامه خارج شوند ، اقدام می کنند.

علاوه بر آزمایش AR ، Google اکنون علاقه مندان و صاحب نظران زیبایی ، پوشاک و خانه و باغ ، توصیه هایی را نشان می دهد که در مورد ویدیوهای یافت شده در Google Shopping درباره محصولات مورد علاقه خود صحبت خواهند کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید از آرایشگر حرفه ای Jonet درباره ظاهر آرایش ، یا هدایای تعطیلات از Homesick Candles بشنوید.

 

این ویژگی از Shoploop ارائه می شود ، این رقابت با تلاش در خرید مبتنی بر ویدئو از فیس بوک ، اینستاگرام و اخیراً TikTok رقابت می کند.

این راه اندازی ها در زمانی انجام می شود که فروش برندهای زیبایی به دلیل همه گیر شدن کم شده است ، نه تنها به دلیل تعطیلی فروشگاه و سبک زندگی از خانه ، بلکه به دلیل منطقی نبودن آرایش در صورت نیمی از صورت زیر ماسک است

ویدیوی جدید AR و فیلمهای تأثیرگذار در برنامه Google در iOS و Android در دسترس است.

منبع: فروش 247