فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

تفاوت ایرپاد و ایرپاد پرو چیست؟

هندزفری‌ بیسیم ایرپاد به عنوان یکی از لوازم جانبی اپل برای محصولات دیگر این شرکت نظیر آیفون و آیپد معرفی شد. اما موج استقبال‌ها از این محصول باعث شد تا در مدت بسیار کم پس از معرفی، این محصول به یکی از لوازم اصلی و مهم اپل تبدیل شود. طراحی زیبا و چشم نواز این محصول باعث شده است تا هر سلیقه ای با هر سنی ایرپاد اپل را به عنوان یک محصول روزمره انتخاب کند.

ایرپاد

شرکت اپل در دسامبر 2017 اولین نسل ایرپاد خود را روانه بازار کرد و در بهار سال 2019 و پس از 3 سال اقدام به معرفی و آماده سازی ایرپاد نسل 2 در بازار کرد. ایرپاد نسل دوم از لحاظ کیفیت صدا، روند اتصال سریع به آیفون و دستگاه‌های دیگر و همچنین ظرفیت باتری نسبت به نسل اول خود بهبود یافته است. در دسامبر 2019 این شرکت از هندزفری جدید خود تحت عنوان ایرپاد پرو رو نمایی کرد. ایرپاد پرو، دارای ظرفیت باتری بالاتر به همراه سیستم هوشمند و قابلیت حذف نویز است که به صورت دینامیک سطح صدای اطراف را کنترل میکند و به صورت کاملاً باکیفیت صدای مورد نظر را به گوش کاربر می رساند.روکش‌های سیلیکونی تعبیه شده در ایرپاد پرو جدید یکی از تغییرات مهم ظاهری در این هندزفری هوشمند است. هر چند که روکش‌های سیلیکونی به کار رفته در ایرپادهای بی‌سیم باعث ایزوله شدن صدای در حال پخش به گوش می‌شوند، قابلیت Transparency یا شفافیت تعبیه شده در ایرپاد جدید به کاربران کمک می‌کند تا صدای محیط اطراف را دقیقاً مانند زمانی که از ایرپاد استفاده نمی‌کنند بشنوند. این قابلیت به لطف سنسورهای ویژه‌ای که در ایرپاد پرو تعبیه شده است باعث بهبود روند استفاده از ایرپادها می‌شود.

ایرپاد پرو می‌تواند صدای اطراف را به لطف سیستم حذف نویز دینامیک به طور کامل کنترل کند. صدای اطراف در حین پخش محتوای صوتی به طور کامل ایزوله می‌شوند و از طرف دیگر در حین قرار دادن در گوش کاربران می‌توانند با یک اشاره کوچک انگشت به ایرپاد صدای محیط اطراف را به صورت سریع بشنوند. این سیستم در حقیقت مهم‌ترین قابلیت هوشمندانه ایرپاد پرو به‌حساب میاید که باعث می‌شود تا دیگر کاربران در حین قرار دادن گوشی‌ها دیگر نیازی به برداشتن آن‌ها برای شنیدن صدای محیط اطراف نداشته باشند. این سیستم از تراشه هوشمند h1 برای کنترل صدای بیرونی استفاده می‌کند که بسیار کاربردی و باکیفیت صدای محیط اطراف را کنترل می‌کند.

 ایرپاد و ایرپاد پرو دارای تفاوت های دیگری نیز می باشند از جمله  مقاومت در برابر آب، ایرپاد پرو این قابلیت را داراست اما ایرپاد نسل 1 و 2 فاقد این قابلیت هستند.

 

منبع: