فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

آخرین اخبار و مقالات

22 ترفند اینستاگرام که باید بلد باشید (ویژه ios)

22 ترفند اینستاگرام که باید بلد باشید (ویژه ios)

اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهای خود را به کاربران می‌دهد. 10 سال از انتشار نسخه اولیه اینستاگرام می‌گذرد و در این مدت اینستاگرام قابلیت‌های فراوانی به آن اضافه کرده است. در این مقاله قصد داریم تعدادی از ترفندهای کاربردی اینستاگرام را به شما معرفی کنیم، تا بیش‌ترین استفاده را از برنامه ببرید. برای راحتی شما، در 4 دسته به معرفی ترفندها می‌پردازیم.

جمعه، 2 خرداد ماه 1399 810 بازدید
فروش 200 میلیون نسخه از بازی ماینکرفت

فروش 200 میلیون نسخه از بازی ماینکرفت

طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت مایکروسافت، فروش بازی ماینکرفت مرز ۲۰۰ میلیون نسخه را رد کرده است و به طور ماهیانه 126 میلیون نفر این بازی را انجام می‌دهند.

سه شنبه، 30 اردیبهشت ماه 1399 323 بازدید
قیمت و مشخصات چهار مدل آیفون 12 لو رفت

قیمت و مشخصات چهار مدل آیفون 12 لو رفت

شرکت اپل یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه است. هر سال قبل از معرفی کردن محصول اصلی، شایعات گوناگونی نسبت به اندازه، ظاهر، قیمت و ... گوشی‌های اپل منتشر می‌شود. چند روز پیش در کانال یوتیوب Jon Prosser شاهد لو رفتن اطلاعات مهمی مانند نام‌گذاری ، مشخصات و قیمت تمامی آیفون 12 هایی که قرار است امسال معرفی شود، بودیم.

شنبه، 27 اردیبهشت ماه 1399 408 بازدید
اپل پشتیبانی رسمی از 6 محصولش را متوقف کرد

اپل پشتیبانی رسمی از 6 محصولش را متوقف کرد

امسال اپل همانند سال‌های گذشته، قبل از معرفی محصولات جدید، اعلام به عدم پشتیبانی از چند محصول قدیمی کرده است. هدف اپل از این کار، اعلام وقت تغییر و ارتقای محصول می‌باشد.

جمعه، 26 اردیبهشت ماه 1399 348 بازدید
یوبی‌سافت 22 تیر کنفرانس دیجیتال برگزار خواهد کرد

یوبی‌سافت 22 تیر کنفرانس دیجیتال برگزار خواهد کرد

اگر از علاقمه‌مندان دنیای بازی باشید، احتمالا با شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) آشنایی دارید. بازی‌های نام آشنایی چون اساسینز کرید، رِین‌بو، واچ داگز و فارکرای از سری بازی‌های معروف این شرکت بزرگ و قدیمی می ‌باشند. امسال نیز همانند تمام سال‌های گذشته طرفداران این کمپانی بازی سازی منتظر معرفی بازی‌های جدید و جذاب می‌باشند.

سه شنبه، 23 اردیبهشت ماه 1399 309 بازدید
قابلیت ها و ویژگی های گوگل

قابلیت ها و ویژگی های گوگل

گوگل یکی از شرکت‌های معروف در زمینه‌ی تکنولوژی است که ما معمولا به خود سایت گوگل آن را می‌شناسیم. جالب است بدانید درکنار خود سایت گوگل، سیستم‌عامل اندروید و یوتیوب از محصولات معروف و به‌نام شرکت گوگل به شمار می‌آید. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر از قبل با گوگل آشنا کنیم. چند مورد از ویژگی‌ها و ابزارهای کاربردی و جالب گوگل را به شما معرف کنیم:

دوشنبه، 22 اردیبهشت ماه 1399 1,426 بازدید
راهکار های مواجه با زلزله

راهکار های مواجه با زلزله

طبق گفته‌های کسانی که تجربه‌ی زلزله‌های شدید را داشته‌اند، در ابتدای وقوع زمین لرزه، صدایی عجیب شنیده می‌شوند که پس از آن به سرعت تبدیل به لرزش‌های اولیه خفیف می‌شود. مرحله دوم موج اصلی زلزله است که چند ثانیه و گاهی تا چند دقیقه طول می‌کشد و پس از آن مرحله آخر، یعنی وقوع پس لرزه‌هایی است که از موج اصلی خفیف‌تر است.

جمعه، 19 اردیبهشت ماه 1399 685 بازدید
میانبرهای کاربردی کیبورد در ویندوز 10

میانبرهای کاربردی کیبورد در ویندوز 10

یکی از قدیمی‌ترین ویژگی‌های سیستم‌عامل های ویندوزی پشتیبانی از کلید‌های میانبر مخصوص کیبورد است که میان علاقه‌مندان ویندوزی بسیار محبوب هستند. شرکت مایکروسافت همین روند را برای ویندوز 10 نیز درپیش گرفت و این میانبرها را افزایش داد.

سه شنبه، 16 اردیبهشت ماه 1399 419 بازدید
تاثیر ویروس کرونا بر کاهش بی‌سابقه فروش گوشی‌های هوشمند

تاثیر ویروس کرونا بر کاهش بی‌سابقه فروش گوشی‌های هوشمند

با نگاهی دقیق‌تر به آمار فروش تلفن‌های همراه می‌بینیم که ویروس کرونا تاثیر فراوانی بر بازار خرید و فروش گوشی‌های هوشمند در ابعاد بین‌المللی داشته است.گزارش‌های جدید نشان می‌دهد فصل اول سال ۲۰۲۰، با شدیدترین کاهش ابعاد بازار گوشی هوشمند در تاریخ همراه بود.

یکشنبه، 14 اردیبهشت ماه 1399 307 بازدید
اسباب بازی اسکویشی چیست؟

اسباب بازی اسکویشی چیست؟

اسکویشی (بسیاری از منابع به اشتباه اسکوییشی می‌نویسند) یکی از وسایل سرگرمی و تفریحی است که از فوم نرم فشرده شده تولید شده است. اسکویشی در لغت به معنی «نرم بودن» یا به طورکلی به هرچیزی که سفت نباشد اسکویشی می‌گویند.در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با آن‌ها آشنا کنیم.

شنبه، 13 اردیبهشت ماه 1399 18,558 بازدید
1 4 5 6 7 8 12