فروشگاه اینترنتی فروش 247، خرید آنلاین

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای ورود به نسخه تحت وب سامانه شاد

راهنمای ورود به نسخه تحت وب سامانه شاد

دانش آموزانی که به هر دلیل به نسخه اندروید اپلیکیشن شاد دسترسی ندارند، می توانند از برنامه شاد تحت وب آن استفاده کنند

شنبه، 10 آبان ماه 1399 5,619 بازدید
اپلیکیشن شاد نسخه 2.4.0

اپلیکیشن شاد نسخه 2.4.0

شاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که توسط تیم فنی همراه اول برای وزارت آموزش و پرورش پیاده سازی شده است؛ درحال حاضر با گذشت پنج ماه از شروع این پروژه ملی، بیش از 14 میلیون کاربر در این زیست بوم دیجیتال فعال هستند.

شنبه، 10 آبان ماه 1399 8,712 بازدید
تغییرات جدید اپلیکیشن شاد نسخه 2.6.3

تغییرات جدید اپلیکیشن شاد نسخه 2.6.3

با فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس در سال 99 و با توجه به این که همچنان احتمال ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد، آموزش و پرورش تصمیم گرفت تا با فراهم کردن بستری برای آموزش از راه دور، عقب افتادن روند آموزش دروس را جبران کند.

شنبه، 10 آبان ماه 1399 21,470 بازدید
بررسی اینترنت نسل 5

بررسی اینترنت نسل 5

اینترنت 5G می‌تواند از تمامی قابلیت‌های موجود در سرویس‌های شبکه اینترنت محلی مانند LAN و همچنین شبکه اینترنت خارجی مثل WAN پشتیبانی کند. چنین امکاناتی به دلیل وجود پشتیبانی از قابلیت سرویس‌های مختلف از جمله WiFi، Z Wave، Lora، 3G و 4G فراهم شده است. همچنین باید اظهار داشت که فناوری نسل پنجم اینترنت‌های همراه هوشمندتر است.

دوشنبه، 5 آبان ماه 1399 1,157 بازدید
اپدیت 20H2 ویندوز 10

اپدیت 20H2 ویندوز 10

آخرین به روزرسانی سیستم عامل مایکروسافت، اصلاحات خوشایندی را ارائه می دهد و مرورگر Chromium Edge با سازگاری بیشتر ، جایگزین نسخه قدیمی می شود.

یکشنبه، 4 آبان ماه 1399 1,161 بازدید
آموزش تغییر برنامه‌های پیشفرض IOS14

آموزش تغییر برنامه‌های پیشفرض IOS14

همانطور که می‌دانید چندماهی از معرفی ios14 میگذرد و شرکت اپل ویژگی‌های گسترده جدیدی را در اختیار کاربران خودش قرار داده است. در مقاله‌ای بسیاری از ویژگی‌های جدید و کاربردی سیستم عامل جدید موبایل اپل را بررسی کردیم و به شما معرفی کردیم.  اما در این مقاله قصد داریم به طور دقیق‌تر یکی از ویژگی‌های کاربردی و جدید را آموزش دهیم.

سه شنبه، 29 مهر ماه 1399 889 بازدید
آموزش نوشتن متن روی تصاویر در Word

آموزش نوشتن متن روی تصاویر در Word

برنامه ورد یکی از برنامه‌های نوشتن متن و مقاله است که ویژگی‌های متعددی به کاربران خودش میدهد. یکی دیگر ازین ویژگی‌ها قرار دادن متن رو عکس است که به راحتی امکان پذیر است. کاربران به راحتی و با انجام مراحل زیر می‌توانند روی عکس‌های خود در word متن اضافه کنند.

یکشنبه، 27 مهر ماه 1399 12,353 بازدید
آموزش ساده فارسی کردن اعداد انگلیسی در ورد

آموزش ساده فارسی کردن اعداد انگلیسی در ورد

تمام ما با نرم‌افزار ورد آشنا هستیم. برنامه‌ای همگانی که هرکسی نیازش می‌شود. اما برنامه ورد به طور پیشفرض برای انگلیسی زبان‌ها تهیه و تولید شده است و شاید در نگاه اول فارسی نویسی در آن حس خوشایندی را منتقل نکند. نمونه‌ای ازین تفاوت‌ها را می‌توان در نمایش اعداد به شکل انگلیسی دید. وقتی دارید مقاله‌ای ویا متنی به فارسی می‌نوسید خیلی مهم است که اعداد به فارسی تایپ شده باشند.

دوشنبه، 21 مهر ماه 1399 682 بازدید
آموزش حذف از سطل زباله ویندوز 10 و مک به شکل زمان‌بندی شده

آموزش حذف از سطل زباله ویندوز 10 و مک به شکل زمان‌بندی شده

اگر از کاربران ویندوز و مک باشید احتمالا باید بدانید بعد از حذف فایلی از کامپیوتر به‌شکل مستقیم پاک نمی‌شود و ابتدا وارد قسمت سطل زباله (Recycle Bin) می‌شود و سپس باید از آنجا نیز پاک کنید. درنتیجه اگر میخواهید فایلی را پاک کنید تا حافظه‌ی کامپیوتر را خالی کنید باید از سطل زباله نیز پاک کنید.

جمعه، 18 مهر ماه 1399 333 بازدید
عروسک های لالالوپسی

عروسک های لالالوپسی

عروسک های لالالوپسی اسباب بازی دخترانه منحصر به فردی هستند که هر یک از عروسک ها دارای شخصیت الهام گرفته از پارچه ها هستند که از آن ساخته شده اند مانند یک عروسک لالالوپسی پارچه ای، مدل کیک شکری از پرده نانوایی ساخته شده است و عاشق پخت و پز است. مدل دیگر خوابالو از پتو الهام گرفته شده است.

یکشنبه، 13 مهر ماه 1399 1,098 بازدید